Galen dag

Åh himmel vilken galen dag det har varit. Har inte hunnit mellanlanda en ända gång kan jag säga. Har redan berättat om den tre gånger till olika personer haha. Men iallafall så sov Karin, Minna och Siri hos mig och vi somnade typ runt fyra och jag blev nedputtad på golvet och låg där bland några kuddar. Sen ringde typ Minnas väckarklocka och Karin trodde det var min mobil som ringde och att det var Göran, vem nu det är haha. Vi vaknade iallafall klockan halv elva och jag var heeelt borta kan jag säga men jag, Karin och Saga skulle hämta en studsmatta på Värmdö och så kom även Carl med och det tog sååååån jävla lång tid att åka, runt två timmar! Flytta aldrig till Värmdö, det är fan inte värt det. Väl där fick vi gå en bit och så kom vi på att vi aldrig skulle kunna bära studsmattan så Karin ringde sin mamma och Carl och Saga åkte hem medan jag och K gick runt lite på en tomt i en timme. Sedan åkte vi till K och då var klockan typ fyra och jag började sätta upp studsmattan men sen säger K's pappa att vi inte får ha den där så vi packar ner den och åker till ett annat ställe i skogen där det är vääärldens brantaste backe. När jag komme upp för backen med några saker så kan ni fan inte gissa vad jag ser! JOO EN STUDSMATTA! Åh herrejävlans. Nu finns det iallafall två där för efter mycket slit i backen med alla delar kunde vi faktiskt montera upp den. Så vi hoppade lite fram och tillbaka och Karins mamma kom med mat som vi åt. Sen kommer jag på att jag ska ju på bio, OM EN TIMMA! Spring spring spring. Bussen kom och jag sprang verkligen som jag aldrig skulle se dagsljus. Sen så kom vi typ hem till mig tjugo i och Karin tar sina grejor och går och jag byter kläder med kyckling och jordfläckar på men märker att mobilen har dött så trycker in den i väggen och meddelar Josefin att jag kommer försent. Sen springer jag som en vilde och träffar på Tove och Emmie i T-centralen och jag var verkligen jättekonstig när jag tänker på det nu i efterhand för jag var ju helt uppe i att springa och gaaah! Jaa men jag kommer till Jossan hel och så väntar vi på Kalina och Kalina var också lite lalllalalalala hahahaaha. Men vi tittade iallafall på filmen som hette något med "Alla mina flickvänner" eller något. Den var lite buuusig. Nu sitter jag iallafall här och ska städa lite och duscha av alla äckliga skogsaker så man känner sig som en Sthlmspingla igen.

Tyvärr blir det inga bilder men det kommer väll upp några någon annan dag så HA TÅLAMOD OKEJ?! HIHI PÖÖWWSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte tillräckligt med FS kan du nog låna lite Heat......

2009-06-12 @ 01:00:37
Postat av: kakiis

du tog ju inte ens några bilder igår hahah :D :D

2009-06-12 @ 14:09:34
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0