Fotbollsskola

Jaha så var första dagen av tre avklarade på fotbollskolan. Nu sitter jag med sån satans ledvärk att jag funderar på att bara tappa upp ett bad för mina fötter. Det har kännts som en skidsemester idag fast det är sommar. Vad händer med världen?! Kan kommentera sommarjobbet i korta drag. Jag har fått en peng som flög i slowmotion i huvudet. Vissa ungar förstör för alla andra. Vissa tror fotbollsskolan är något slags fångarna på fortet och klättar på staket istället för att spela match. Ludde har nästan blivit ihjälslagen av mina knattar. Min röst har fuckat sig så nu har jag inte ens lust att sjunga. Jaaa ett rent helvete helt enkelt. Men nu är det bara två dagar kvar och då har jag tjänat ihop 1200 kr hihi. Imorgon ska dom allt tas wooo, blir helt peppad haha.

Jag kom hem runt fem och tejpade lite i mitt rum så pappa kan måla. Köpte spackel och åt middag. Sen gick jag ut och har varit med Cassandra i några timmar. Vi köpte cola och chips och satte oss på en bänk ovanför Kronis och hade det supermysigt.

Nu ska jag sova med min älskade värmekudde.
PUSS

Kommentarer
Postat av: KaKAaan

din tönt bara för att du inte är lika blond som dolly!!!!!

2009-06-16 @ 00:32:03
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0