Då var man 16

Helluuu igår var det ju min birthday och den var faktiskt bra. Jag har fått en ny laptop som jag är på nu och ipodhögtalare och lite annat smått och gott. Mamma kom hit och vi åt på Sandys och hade det mys. Sen sysslade jag lite med att fixa i mitt rum och äntligen har jag börjat få i ordning på saker och ting. Har levt i ett mindre bra läge under dom senaste veckorna, jaaaa. Senare på kvällen hade vi middag för mig hemma och det var mumsigt. Vid åtta träffade jag Karin, Minna, Tilde, Siri och Mattias och vi åkte till Fredhäll och det var mysigt. Fick faktiskt fina presenter av alla och jag som är rädd för att få presenter blev faktiskt glad haha. Sen träffade vi några randoms och Karin tog steget ut i livet och följde med dom medan jag, T, M och S åkte hem till T och sov. Jag vill träffa Karin nu men jag är så satans trött så ska nog göra det imorgon. Måste typ in till stan och köpa en till bikini för på måndag åker jag till Portugal.

Idag hade min kusin Madde konfasak. Vi var hemma hos dom och det var mycket trevligt. Hehehe.

Just nu tänker jag på vissa personer, jobbigt...

Kommentarer
Postat av: Moster Tina

Åh! hoppas du hade en trevlig födelsedag!

2009-06-28 @ 17:12:18
Postat av: felicia

Grattis! :)



Om du vill kan du rösta på mig som veckans-blogg hos http://fridasjoblom.blogg.se/2009/june/utkast-har-kommer-3.html :) Jag är nr 5! Det skulle verkligen vara jättesnällt :)

2009-07-01 @ 01:29:57
URL: http://thetruestory.webblogg.se/
Postat av: MADDE

Nu har du åkt:( ..? ha det riktigt great! :D <3

2009-07-01 @ 16:29:09
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja!dt är bra

2009-07-04 @ 13:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0