Slumber party!

Tjabba. Om ni tittar på det förra inlägget så är det en jättefin gästbloggning av Josefin. Igår var jag alltså med Josefin och Kalina hela kvällen. Vi hyrde två filmer och dom var goodie. Vi köpte lite snacks (hahaha) och sånt. Vi köpte även ansiktschokladmasker så jag går runt och luktar choklad nu. Vi köpte också  wax för vi skulle testa att styla våra hår som punkrockare typ. Men det gick inte som planerat, istället blev håren helt fettiga hehe. Yäääzz det var mysigt och dom sov över hos mig och vi åt thaimat på kuddar i en cirkel of love på mitt golv.

Idag har jag varit hos mamma och vi har spelat lite kort och lagat mat. Var kanske där i några timmar och kom precis hem därifrån.
Jag tycker att helgen har gått för fort. Palla att det redan är skola imorgon. Den här veckan händer det konstiga grejor typ "kulturpizza" och öppet hus osv. Jag antar att det ända man kan göra är att bita ihop.

Jag har faktiskt tagit en hel del bilder under helgen men jag pallar inte sätta på den andra datorn och lägga in dom. Jag vill verkligen ha en ny daaaator! Fast det kommer jag aldrig få :@
PUSS


Kalle and Jossi i skuuulan!

Kommentarer
Postat av: vesslan

DANMARK <3<33

fy vilket vacker hårsvall jag har VA

2009-01-11 @ 20:24:56
Postat av: jooooossnssansnansnsananan

jag ser konstig ut på den bilden!

2009-01-12 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0