Mjaou

Hej! Jag är lite irriterad just nu för att pappa har krånglat till det med gymnasiegrejorna igen som vanligt.
Jag är också sur för att det inte går att ladda in bilder på den stationära datorn. Den ska verkligen alltid krångla när man väl tar intiativet och ska göra något bra.

Igår mötte jag Cassandra hemma hos henne och vi åkte in till stan. Där tittade vi lite i affärer och jag hittade en jäääättefin väska på Friis&company. Det visade sig att Karin hade tänkt och köpa en sån men först till kvarn som man säger, hihi. Vi gick även in på den nya stora Esprit affären och gissa om den var bra?! Sååå himla fina kläder och allt jag testade såg helt suveränt ut på mig. Så jag ringde pappa och bad honom att sätta in pengar på mitt konto. Han var tveksam men satte in pengar tillslut, typiskt min pappa. Han är för snäll för sitt eget bästa. Neeej men jag har faktiskt inte shoppat på evigheter med hans pengar. Jag köpte iallafall en tjockare tröja, en långarmad tunnare tröja, en blus/t-shirt och ett sjukt fint linne.
Alla kläder kanske gick på 1700 kr och väskan gick på 700 kr. Fast när pappa såg kläderna tyckte han att det var bra att jag hade köpt dom för att han tyckte att man såg att det var en mycket bra kvalité. Fast det är nog säkert det han intalar sig själv så att han inte börja hyperventilera för att allt kostade så mycket.

Efter shoppingen åkte jag direkt hem till Karin och där tittade vi på några filmer. Bland annat Eva&Adam. Den är bääääääzt! Jag sov där och vaknade av att min mamma ringde, som vanligt. "Oooj Linnea sover du?! Det kan du väll inte göra *skratt*" Ungefär samma öppningsreplik varje helg hahahaha.

Idag har jag spelat Guitar hero hela dagen och blivit en rock legend på easy, yeaaah! Senare kom Axel och Filip och vi spelade lite dator och Wii.

Nu hade jag tänkt och visa er mina underbart fina kläder men som sagt så funkade det absolut inte att lägga in bilderna! :@ Åååååååååh!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Oh klas är alltid så snäll. Mina skulle sagt att jag var tvungen att tjäna in pengar själv.. :/

2009-01-18 @ 12:13:25
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: Faster

Hahahaha, jag märker att jag och din pappa är rätt lika när det gäller våra barn. Ni har haft tur ni! Tycker vi (jag) iallafall!

2009-01-18 @ 14:36:29
URL: http://ankanb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0