Gud vad jag längtar

Gud vad jag längtar till sommaren. Allt blir helt plötsligt mycket lättare på sommaren. Liksom man kan vara uppe hur länge man vill. Det blir nästan aldrig mörkt ute. Det är varmt. Man kan jobba på sin bränna och vara brun. Man slipper frysa. Man hinner umgås mycket med kompisar och familj. Man kan äta glass varje dag utan att få dåligt samvete. Men det bästa av allt man är ledig. Hur härligt är inte det? Även fast det regnar och inte alls är varmt så är det verkligen härligt ändå! Sommaren har en speciell påverkan på mig, allt blir mycket gladare och ljusare då liksom!


Åh sommar 08 var verkligen regning men ändå såå härlig <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Ooh jag med! <3

2009-01-05 @ 22:47:13
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0