Yoyoyo

Yo! Idag så var det första skoldagen. Inte så himlans munter och Cassandra var helt boorta god damn. Karin var sjuk också så hängde med coola gänget idag *blink*. På rasten gick Carol, jag, Carl och Philip till Rålis och åkte lite skateboard. Carl sa att jag var 40 ggr bättre än honom så det kändes ju lite extra bra haha. Efter skolan så åt jag godis, ÅÅNGEST! Varför gjorde jag det egentligen? Åh... Min jävla hosta är tillbaka också så kan inte träna gaah! Sen gjorde jag teknik uppsatsen och den blev ju rätt hygglig så det känner jag mig lite nöjd med. Och Magnus har permis så han är hemma hela veckan ut tror jag. Heelnice vaa.
Finns inget mer att säga, slut på det roliga.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0