Working 9 to 5

Den här dagen har gått ut på att jobba. Första lektionen hade vi NP i matte och det gick bra för att vara mig. Kommer lungt få ett G så jag är jättenöjd. Efter NP hade vi NO och då jobbar vi med ett grupparbete men vår grupp blev inte klar eftersom vi har 9 m att skriva på och alla andra grupper typ 1 så vi gick ner och käkade hamburgare utan ketchup. Det är alltid något som saknas och sen när man ätit färdigt så kommer någon och ställer fram det. Så jävla typiskt min skola... Efter maten gick min grupp upp igen och jobbade och vi fick stanna över moderna språket också men sen gick Ossian och då får alla totalt hjärnsläpp. Så jag hade moderna språk en kort stund. Sen var det bild och jag visste inte att jag hade gjort så mycket så då gick det ännu bättre att jobba. Det var världens kaos för alla var stressade och det uppstod lite konflikter. Sen slutade vi ju men alla var typ kvar för att jobba med vår stad på tekniken. Vår stad är helt okej faktiskt, hoppas på ett MVG. Jag gick hem vid fem och därför kan man räkna ut att jag har varit i skolan 3 timmar mer än vad jag ska! :O Det är iallafall mysigt på något sätt för det känns inte så bundet och man kan göra lite som man vill. Lite USA aktigt liksom. ;) Ikväll ska jag vara barnvakt till Sixten så kommer inte vara inne på datorn något mer tror jag.

Måste bara säga att vår nya toalett är sne och jag får damp på det och tänker mig att det är skitfult. Men när jag går in för att kolla lite så ser det mindre fult ut. Det är nog bara en vanesak. Jag har iallafall ställt upp toadörren så jag kan gå förbi och kolla på den lite då och då hahaha.

Kommentarer
Postat av: Elin

FIN BLOGG DU HAR!!

2009-04-23 @ 19:08:56
URL: http://aprilobarnet.blogg.se/
Postat av: Sophie

sv: Haha aa det finns det, tydligen ;)

2009-04-23 @ 20:22:13
URL: http://byfialotta.blogg.se/
Postat av: Lovise

oj, haha, en dag hade vi så att folk fick komma och kolla på skolan, då var alla tvungna att jobba till klockan 7! men vi var lediga dagen efter :)

2009-04-24 @ 16:38:20
URL: http://loviise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0