Vill du ha en Candido?

Idag var det på något sätt en fortsättning av gårdagen. Folk var lite allmänt konstiga och Samia berättade jättekonstiga sanna historier om sig själv för mig. Det hände typ inte så mycket på lektionerna men nu är det typ bara teater eller att man får bestämma vad man själv ska göra så det är himlans skönt. Fast det är alltid jag som kommer på alla teatrar i mina grupper och folk förväntar sig typ att jag ska göra allt! :@ Men dom är söta ändå hihi puss. Vet inte om jag har sagt att jag fick VG på mitt NO prov i Watt typ. Jag är skitstolt eftersom jag inte pluggade något alls hihi.

Efter skolan gick jag och Cookie hem till mig och vi spelade Mario Kart och sen bestämde jag mig för att sluta på fotbollen (R.I.P) och istället gå ut och springa. Så Karin och jag har verkligen varit duktiga och sprungit ändå från henne ner vid Karlbergskanal och sedan upp vid Stadshuset och där vid vattnet till mig.

Vad mer finns det att säga. Lite småsaker som att jag längtar tills våra badrum är klara och dom blir verkligen piffiga. Men bolaget vi får badkar och sånt ifrån är dumma i huvudet och skickar fel hela tiden... Jaja så småningom är det klart och vi kommer börja med mitt rum.

Have it your way tills dess. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0