Vad mer kan man begära?

YOYOYO! Idag har det varit en mycket bra dag. Jag och Karin har haft väldans roligt i skolan och då leker livet mina vänner. Har ni aldrig haft några vänner är det kanske dags att pröva på.
Jag kan ju rabbla upp lite småsaker som har varit extra mysiga.
  • Karin och jag har skrikit på varandra
  • Atosa vill ha fioler, kartongbilar osv i en skolteater (ja hon är seriös)
  • Jag har legat och haft det trevligt på ett bord
  • Kört snurra tavelsuddet
  • Vi var i kyrkan och jag hälsade till Jesus
  • Jag övervann nästan min fobi för kyrkor även fast jag inte vill det (hatar Gud)
  • Jag har lekt smidig och brytit mig in i datasalen
  • Kommit på egna låttexter till en låt ni ska få höra på snart
Vad mer kan man begära av en skoldag egentligen? Jag känner mig glad igen och det kan bero på att jag har varit allmänt flummig idag. Flummig är ett fult ord men vad ska jag annars ha för ord likssssooom. Så alla vet har jag nästan slutat svära. Nu säger jag fyfarao istället och det är ju bra det! Jag är också bäst på gitarr, ni ska höra mig spela helt underbart låter det jaaoou.

Njut nu av den underbara låten och ja det är dagens låt MIHIHIHI! Jag är för mysig. PUSS till alla mina älsklingar där ute.


Cajsa Stina Åkerström - Av längtan till dig

Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: Hahaha jag vet :D den lille gubben. Trodde inte man skulle se att det var fredrik :P



Älskar den låten :) <3

Vad bra att du mår bra, då mår jag också bra :) puss på dig!

2009-04-20 @ 18:24:33
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0