Santamariatexmex

Jaaaa på balen var det faktiskt skiiitkul och jag skämde inte ut mig alls, inte vad jag märkte iallafall. Jag och Karin kom typ dit vid sju och åkte hem runt tio så det var en ganska lång danskväll. Jag har blåsor på mina tår efter skorna och dom är äckliga. Jag dansade med några mobbade och några som var okej. Det vimlade iallafall av snygga där kan jag säga!

Och i förrgår så var jag med Karin och träffade Tove ett tag och fikade. Hon bjöd faktiskt wooooho vilka framsteg jag tar som personlig rådgivare hahaha. Sen sov jag iallafall hos Karin och vi tittade på filmen Fight club som låter skit fjantig men den var verkligen bäääst, älsklingbästis filmen nr 1. Idag har jag varit med Karin igen och legat och glassat på min balkong i det härliga solskenet. Sen åkte jag in till stan och träffade Minna och Christoffer. Vi gjorde inget speciellt direkt men sen gick jag och Minna till my hood och hon åkte till Tilde. Någon gång ska vi finna frid bara du och jag Minna hahahaha. ;) Jag är för lööstig!

Jag känner mig som en slags inneboende hemma hos Karin. Eller typ som det är i många serier att man bara kan gå hem till någon utan att ringa hihi.

Ja det här kan vara det sista inlägget på hela veckan. Who knows? Scotty does not even know.


Kommentarer
Postat av: tuggis

HAHA inneboende får mig att tänka på JOHAN

2009-04-04 @ 22:17:37
Postat av: Anonym

KÄÄÄÄSSSÄ HAR HÅR PÅ BÄNA !

2009-04-08 @ 01:20:38
Postat av: KISSEN

MJAO MJAO KATT KATT!

2009-04-08 @ 01:21:03
Postat av: Anonym

MORRAN KOMMER !!

2009-04-08 @ 01:21:25
Postat av: Anonym

YOHO YOHO

2009-04-08 @ 01:21:43
Postat av: MADDE

saknar dig, måste ses snart. men vi ses ju i göteborg :D Jag har laddat in gamla bilder, hahha många är på dig med, dem måste du se! hahahaha

2009-04-08 @ 23:47:44
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0