Varmt

Hejsan. Idag har jag varit glad hela dagen förns nu när jag såg en grej och det ger mig en obehaglig klump i magen. Varför vet jag inte och det är jobbigt! Jaja... Idag vaknade jag av att väckarklockan ringde halv åtta och det var mega panik eftersom jag trodde för en kort stund att det var skola. Sen gick jag iallafall och hämtade Sixten och han var jätteduktig på att vakna. Jag gick även och knackade på hos Magnus och Helena och så sjöng alla vi fyra för Johanna. Det var så satans varmt redan på morgonen så jag satte mig på balkongen och läste en bok och åt frukost. Sånt gillar man! Har åkt skateboard och spelat Mario kart lite med Sigge också. Seriöst man hinner med fett mycket när man går upp tidigt. :D

Klockan kvart över elva gick jag ner till SL-center och träffade Karin, Atosa och Cassandra. Vi åkte in till stan där Kalina och Josefin var. GRAAATTIS KALINA! <3 Vi hämtade ut biobiljetterna och gick runt på Åhlens city i en timme. Filmen var bra men förutsägbar fast det gjorde inte mig något eftersom jag kunde sitta och titta på lilla Zachy i två timmar sådär. Gud vad jag är inne i en yummie tid just nu. Efter bion gick jag och Karin hem till mig och busade med lite olika saker och Karin skämde ut mig inför Magnus och Adam. :@ Så jävla typiskt och Magnus kommer sent glömma det... Sen gick Karin hem och jag satt och tittade på en film och käkade från CPpannkakstallriken medan jag väntade på att lilla Mintish skulle höra av sig men hon var otillgänglig så jag ringde Karin och vi gick ut och cyklade. Äääälska varma kvällar<3 Karin och jag har verkligen våra tankar i samma frekvensvågor för vi tänker alltid samma saker. Vi har kommit fram till massor av saker denna kväll och det känns bra. Sanningen vi så väll visste om men inte kunde förklara är nu ute i ord.

Kommentarer
Postat av: cookie

heheheheeh 38% heehheehhe

2009-04-26 @ 00:33:11
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0