Guess who's back, back again

Hej alla fans! Jag förstår att vissa har saknat mina fina ord medan andra har saknat dom lite mindre. Men nu är jag tillbaka bättre än någonsin tihihii. Mina dagar i Skottland har varit både roliga och uttråkade. Det var kul att träffa mormor och mamma så länge men gaah det fanns inget att göra där! Vi typ bowlade med mormors vänner som var pensionärer och så kommer jag där och ba HELLOO! Jag vann iallafall inte så konstigt för man är ju typ svag när man är gammal? Sen tittade vi på bio och den hette Race to Witch mountain och den var feeeting bra så se den om den nu finns här i Sverige. Sen har vi varit på massor av olika shopping ställen men kläderna är verkligen så sjuktfula där och människorna ska vi inte ens prata om. Fick iallafall lite köpt och helt underbara solglasögon hittade jag för tio kronor. Måste bara säga att jag älskar Stockholm. Börjar nästan gråta när jag tänker på hur underbar denna stad är!

Jag kom ju hem igår och då kom Minna och vi tittade på The OC och pratade himlans länge. Idag åkte vi in till stan och Minna köpte några saker och jag lite vårdande saker som jag har använt på mig själv idag. Känner mig sååå mycket fräschare och det är ju härligt. Senare så träffade jag Karin och vi tog den vanliga rundan och pratade om lite saker hihi.

Bilder från Skottland får ni någon annan dag för mamma är lite upptagen om man säger så.
PUSSAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0