Torsdag 16 april

Idag började vi nio och slutade runt elva så det har varit fett chilligt. Vi gick bara lite och jag blev svettig som vanligt fast det var lite kyligt. Sen åkte jag och Karin hem till henne och jag somnade fast vaknade när Magnus ringde och då åkte vi in till stan med honom för vi skulle köpa ett Wii spel för våra Gamecube pengar. Nu har vi Mariokart och Magnus och jag har spelat det ett tag innan han gick. Idag har vi egentligen träning men min hosta är ju i vägen för den. Nästa vecka ska det bli hårdträning! Det är ju snart Beach 09 och jag känner på mig att den här sommaren kommer bli bästa sommaren någonsin! Fast lite läskigt att det är sista sommarlovet av grundskolan och hur ska det gå sen i gymnasiet liksom. Jaja lös inga problem iförväg som in pappa brukar säga och det har han ju rätt i.
PUSS








Kommentarer
Postat av: MADDE

Din pappa är så klok, haha ;D vilken najsig dag! själv slutade jag vid fyra.. -.-

2009-04-16 @ 18:49:35
URL: http://maaddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0