Streetsmart mannen

Hej alla tuffingar där ute. Idag har det varit en riktigt schtekig dag. Angelica ringde mig på morgonen och bad mig om en sak. Självklart skulle jag försöka fixa det men nu har jag blivit skolans mobboffer och folk går och skriker mitt namn hjärta ett annat hahaha. Jaja det är sånna puckar man får ta här i livet. Lektionerna flöt på och under lunchrasten gick jag och Karin upp på IPn och chillade galet. Efter ett tag satte sig Karin bland alla retards och jag spelade fotobll med grapparna *fniss*. På spanskan lärde lilla Atosa mig och Josefin lite avnändbara saker haha. Ska ta en riktig kurs av henne någon dag om jag vågar hoho. Jag gick hem från skolan och stötte på min lillebror på skolgården där han och Eddie var riktiga bitchar mot Estelle men sen såg Eddie att jag kom och han blev helt stel i ansiktet och ba Sixteeen... Det vankas kärlek banne mig.Man minns ju hur man var som en liten knatte hihi. Iallafall hur killarna betedde sig. Ska fasen lära Sixten att vara en gentleman och hur man haffar guzzar jaou haha.

Inget mer att säga förutom att alla som leker streetsmarta där ute kan sluta med det. Det inkluderar dig Karin...
PÖZZ HONEYS!

Kommentarer
Postat av: giino!

GITTA!

2009-04-27 @ 21:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0