Skottland here I come

Hello m8s! Snart bär det av till Skottland med mamma för att hälsa på mormor och David. Eller imorgon rättare sagt. Ska höra lite med mamma idag om när, var och hur höhö. Resväskan är iallafall snart packad och det är skitsvårt att välja vad jag ska packa ner. Skulle kunna packa ner hela min garderob om jag så fick. Vi ska ju typ shoppa där och mamma påpekar hela tiden att mormor har tvättmaskin så jag får väll inte ta med allt jag vill hehe.

Pappa och Johanna åker ju till NY imorgon. Jag är lite avundsjuk om man säger så men ska beställa en massor saker. Fast de kommer ju typ inte fatta vad jag vill ha och köpa något helt galet. ÅH JOBBIGT!

Nu ska jag iallafall ladda ner låtar på min iPod men ni får en uppdatering av balen och denna helg senare.

Får fasen tårar i ögonen när jag lyssnar på den här låten. Helt underbar!

Metro station - Kelsey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0