Pump up the volume

Idag hade jag kul med Karin i skolan. Vi blir lätt irriterade på varandra just i skolan men idag var det som om vi fötts på nytt. Vi typ satt och sjöng en låt som verkligen är m.o.b.b.a.d och då vandrade vår nya rektor förbi. Vi var såklart ovetande om att det var vår nya rektor och trodde istället att det var någon mobbad vikarie så vi sjöng för fulla muggar. Vi har ju typ fått helt nya arbetsområden i ämnena nu och dom känns riktigt bra om jag får säga det själva. Jag träffade Tove ett tag efter skolan och hon köpte lite saker i stan. Sen nu under kvällen har jag ätit onödigt mycket men tänker sluta med det nästa vecka när jag kan träna igen.

Imorgon är det vandringsdag och det är så himla mysigt och man blir helt glad när man ser att det står det på tavlan. Ska göra iordning min matsäck och typ fixa det sista i köket nu.
PUSS (bara till vissa)


HAHA spana in KKL.blogg.se och hennes inlägg "haha Linnea!". Sen tittar ni på mitt inlägg innan det här. Seriöst hon och jag är som gjorda för varandra. My babe nr1 <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0