Planering

Ja det var någon liten kotte som hade kommenterat att jag skulle visa min dietplanering. Men vet ni vad? Jag och Karin hade skrivit upp värsta schemat med alla veckodagarna sen blev det stopp och Karin sa "vadfan ska vi skriva då?" Nää det visste vi inte så något schema blev det inte men kan ändå säga att jag inte ska småäta på dagarna, dricka ordentligt med vatten, om jag är sugen på mat så avstår jag men om jag är småhungrig så tar jag en frukt (inte banan). Sen ska jag minst motionera två gånger i veckan och nu ska jag berätta en sorglig sak. Jag ska sluta på fotbollen. Jag orkar inte vara kvar i mitt oseriösa lag och det känns liksom bara jobbigt att spela matcher osv. Det känns ändå sjukt sorgligt och jag vet att jag kommer sakna det men min tid är över. Fotboll kommer ändå alltid vara nära mitt hjärta för om man har spelat det sen knattestadio så glömmer man inte känslan. Jag ska istället börja springa och gymma. Det känns ju också bra eftersom jag måste hålla mig själv igång. Kommer bli stel redan som 20åring annars hehe.

Kommentarer
Postat av: Minna

hhhaha varför inte bananer ? :D <3

2009-04-22 @ 17:45:49
URL: http://miinten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0