Min dag

I skolan idag så hade vi först SO sen matte som faktiskt gick bra och sen NO och livskunskap tillsammans och jag kom i bästa gruppen för vi skulle typ göra någon tidslinje. Efter skolan så åkte jag till mamma för att växla in mina pund och så nu är jag lite rikare tihihi. Och gissa vem man stöter på på vägen dit om inte gamle Love. Har inte träffat honom sen vi var runt 10 kanske och den mannen har verkligen växt till sig. Kanske ska träffa honom imorgon men vi får se vad som händer med det. När jag kom hem spelade jag Mario kart och nu sitter jag här. Vi ska grilla ikväll. GOTT! Det känns nästan som försommar på något sätt. Underbart. :) Kan också tala om att vi håller på att renovera om våra badrum och det blir finemang må jag säga. Och juuuste jag tror jag har kommit in på min skola. Fattade inte riktigt hur man skulle se det men jag hade mer poäng än vad man skulle så jag antar väll att saken var klar då. :D Nu ska jag iallafall höra runt vad alla ska göra ikväll.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0