Love is in the air

Just nu sitter jag här med ledvärk, huvudvärk och är väldigt trött. Ska ta och hoppa in i duschen snart, fixa en ansiktsmask och sova. Imorgon blir en stor dag för både Kalina och min låtsasmamma Johanna fyller år. Ska ju på bio och senare träffa Minna så man måste vara pigg och fräsch hehe. Pappa är inte hemma och det har han inte varit sen onsdags. Han kommer nog hem på söndag så jag måste typ upp och väcka Sixten och Magnus för vi ska iallafall sjunga för Johanna. Kommer väll säkert bli runt åtta någon gång.

Idag så hade vi fyra lektioner som vanligt men dom gick typ ut på att titta på film och sen på livskunskapen kom Thorildsplans gymnasium till oss och pratade lite så vi fick sluta tjugo minuter tidigare. Jag och Karin åt i skolan men sedan svischade vi in till staden och jag köpte ett par jeans och en tröja hihi. Mamma hade satt in 600 kr på mitt konto men dom är redan slut... Lite panikvarning men imorgon blir det mer pengar in i kassan så det känns skönt. Vi var i stan i tre timmar kanske och jag har haft en jättemysig dag med Karin. Solen skiner och vi schteker. Det är vi födda till helt enkelt *naat*. Väl hemma från staden spelade vi lite Mario kart hos mig innan vi bestämde oss för att köpa mat på Donken och sitta på Cookies balkong och äta. Vi har självklart checkat lite The Hills avsnitt också. För en timma sedan kom jag hem från att ha varit ute med Karin och det är helt underbart i luften och vi har gått och varit ute jättelänge. Man fryser förfan knappt och jag brukar frysa hela tiden! Det har iallafall varit en väldigt mysig kväll och jag tror stort på att den här helgen blir bra.

Nu ska jag iallafall duscha. PUSS

PS Maria tycker jag är smal!! Haha :D

Kommentarer
Postat av: i i i l y |

superfin blogg duhar ;p

kram

2009-04-25 @ 10:24:15
URL: http://iiily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0