Liseberg

Heeej! Idag så har det inte hänt något speciellt förutom att många har sagt att jag har blivit smalare. Jag gick liksom i korridoren och sen så kom två tjejer fram till mig och ba Linnea du vet väll att du har blivit smalare ellerhur och den andra tjejen höll också med! Sen har även Samia sagt att jag har det och hon säger alltid vad hon tycker så jag är jätteglad! Igår sa ju också en tjej att jag hade blivit det och Maria sa det för någon vecka sen så jag måste ju verkligen ha gått ner! HIHIHI :D På matten hade vi ingen lärare och Robin lekte hög och alla var helt galna sen på skolgården var det som en djurpark hahaha skrattar bara när jag tänker på hur det såg ut. Jag, Josefin och Linda var kvar till typ slutet av lektionen men jag spelade mobilspel när dom räknade höhö. Vi hade ingen engelska så vi fick sluta tidigare och när jag gick hem från skolan så var det två småchippar som sa åt den tredje att han skulle komma men han satte sig ner och sen såg han mig och frågade om han fick ringa sin mamma men hon svarade inte. Nuuutte vad han var söt! Fast kaxig så blev lite irriterad på honom. Var fan ska världen hamna om man inte har respekt för äldre vavava?!

Nej men nu ska jag allt ta och lägga in musik i min iPod för imorgon bär det av till Liseberg med Madeleine, Fredrik, Alexander, deras föräldrar och jag, pappa och Sixten. Det ska bli såååå sjukt kul! Jag kommer hem på lördag tror jag men alla som anser sig söta och gillar mig får gärna höra av sig hihi. Hoppas alla får en bra valborg och att det inte går över styr.
PUSSAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0