Jobbiga tider

Jag kom nyss hem från Karin för ville sova i min egna säng för en gångs skull. Vi har gått runt lite och sen gick vi hem till henne och tittade på filmen Flightplan som var lite lustig. Jag blir helt till mig när det finns sådana människor som verkligen  vill skada andra och gör sjuka grejor. Hur fan kan man leva med det samvetet att man vet att man har gjort illa någon annan människa. Men det finns sådana sjuka människor och det är det som är så himla äckligt. Nu när jag gick hem så gick ett blattegäng förbi mig och glodde sjuktmycket. Jag trodde jag skulle bli nedslagen men försökte ta det lungt. Folk ser ändå när andra blir nervösa och utnyttjar det.

Jag har verkligen mått dåligt under kvällen och då menar jag psykiskt. Allt är så himla hopplöst och den ända som riktigt förstår mig om den saken är Karin. Sen är det andra saker också som att ikväll sa en kille till mig att han inte ville ha mig som kompis längre. Jaha det var ju verkligen trevligt att höra. Sen känns det som en viss person dissar mig och jag hatar när jag blir dissad, speciellt från den. Ingenting känns bra just nu men jag brukar oftast få starkare känslor på kvällen så får väll se hur jag känner imorgon. Kommer säkert undra varför jag skrev det här inlägget. Jaja, jag känner iallafall att jag behöver prata med någon om det här men jag vet inte vem. Fyfan för depressionstider.

Kommentarer
Postat av: MADDE

Jag finns alltid vid din sida :) <3

2009-04-18 @ 12:52:06
URL: http://maaddish.blogg.se/
Postat av: CKY

Sen kan du snacka med mig oxå, även om jag inte e din bästa vän direkt, men ändå :)

2009-04-18 @ 17:26:44
Postat av: cookie

hah tyvärr kommer inga först våra deprimerande tankar.. Hur kan man vara så desperata egentligen :D

2009-04-18 @ 23:14:24
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0