Jag är så het hantera mig HAHA

HEEJ! Idag sov jag ut istället för att gå på och se när my cousin Flynn sjöng. Jag måste liksom hinna med att sova på helgerna också för det känns som jag alltid gör massor med grejor istället för att sova. Jag vaknade av att det plingade på dörren och det var Malin och Axel som kom men dom åkte lika snabbt. Jag käkade frukost på balkongen och läste hihi mys. Sen åkte jag in till stan och träffade Mamma och Flynn och vi såg Kenny Starfighter Begins på bio. Den var lite rolig fast den slår inte den första hehe. Flynn skulle såklart spilla ut alla popcorn så man satt i ett jävla popcorn hav haha. Efter bion gick jag hem och har ätit mat ute på balkongen. Pappa är hemma yääy! Men Johanna och Magnus har åkt och jaa dom kommer man nog inte se på ett tag framöver eftersom jag och mina underbara kusiner åker till Liseberg på torsdag! HAHAHA SUCKEEERS!

Kommentarer
Postat av: VILD

gissa vad jag heter på playahead gissa vad jag heter på playahead ?!?"?" HHAHA

2009-04-27 @ 17:59:48
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0