Hello sunshine

Hej snuppisar. Idag hann vi nästan klart med vår stad på tekniken men vi får en tisdag till så då är det bara att såga på. Får byte personlighet från Johnny till Mattias helt enkelt. Sen på engelskan hade jag NP muntliga i matte och i början frågade Jan mig heeela tiden om saker och jag var helt lost för jag blev så stressad. Fast tyckte det gick bra ändå och i slutet sa jag något jättebriljant och Jan lös upp som en sol och sa att där hade jag verkligen glänst till sen skrek han katching så det var ju sjukt bra haha. Jag hade massor med andra lektioner till men inga direkt nämnbara. Efter skolan köpte jag och Karin glass för vi orkar inte vara nyttiga den här veckan när det är valborg och allt. Vi spelade lite Mario kart, åt nudlar och sen åt vi pannkakor på min balkong. Vi checkade även lite cuteisar på datorn hihi. Sen fick jag panik och tyckte att jag hade varit så onyttig så jag gick ut och sprang till Stadshuset och tillbaka. Väl hemma fick jag så sjuuukt ont i magen som man brukar få när man ätewr onyttigt men när jag duschat kändes det bättre. Nu har jag fifflat lite med min iPod och ska fortsätta med det innan andra halvlek börjar mellan Barcelona och Chelsea. Första halvleken var inte direkt händelserik förän slutet så det känns skönt att ha min pappa sittandes bredvid så man har lite sällskap. Skulle aldrig orkat titta annars men jag måste ju ha lite koll inom fotbollsvärlden liksom mihihi.

Grattis till Tove som fyller 17 år idag!! :D <333


PUSS


Kommentarer
Postat av: JOHNNY/MATTIAS MINNS INTE

CHELSEA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333

I'D SWIM THE OCEAN FOR YOU, OHOHOHOHOHHOH CHELSEA!!!

heheheheh vet att den inte går så HERRÅåååå

2009-04-29 @ 14:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0