Dancing in the moonlight

Heejsan. Idag har jag faktiskt haft skitkul! Vår skola var ju i en annan skola och lärde oss dansa. Jag trodde det skulle bli jättemobbat och lamt men det var faktiskt riktigt kul. Många vågade inte dansa med folk från den andra skolan men jag tyckte att det var det som var det roligaste för då kunde man liksom lära känna andra och inte vara lam med någon man redan känner. Så tummen upp för att våga lära känna andra hehe. Efter danslektionen så gick vi tillbaka till vår skola och spelade ett spel som fick en att bli helt kär. Läraren la typ ut kort med olika egenskaper osv och så bildades det en person och man skulle ställa sig på den man gillade bäst. Kalina och jag blev helt crazy asså!

Idag har jag även testat min outfit till imorgon för "balen". En sak jag har kommit fram till är att högklackat inte är min sorts sko. Jag har inte några svårigheter att gå i dem eller jo det är väll bara att antingen sitter dom för löst och det glappar eller så klämmer dom åt som satan. Vem har uppfunnit denna sko igentligen, skulle vara intressant vad den tänkte när den kom på skon. Däremot tycker jag det är sjukt snyggt med högklackat så ska väll lära mig gå ordentligt så småningom. Imorgon ska jag istället ha Karins ballerina som är en 37a och jag har 40. Vi får väll se hur det artar sig under kvällen, kommer säkert få ledvärk av kylan också hahaha. Vilka I-landproblem asså! Näää tummen ner för trånga skor och att man aldrig kan få vara nöjd för en kväll.

Jag är lite nervös inför morgondagen för att dansa är heller inte riktigt min grej. Det gick dock bättre efter några låtar på träningen idag men man vet aldrig om jag får någon slags blackout och gör fel. Åååh pinsamt isånnafall! Hoppas inte så många bjuder upp mig hehe.

En härlig sak är att det faktiskt är VÅÅÅÅR! HELL YEAAH!

Här får ni iallafall en låt som kommer spelas resten av kvällen och som passar in ganska bra på hur jag känner mig:


Scissor sisters - I dont feel like dancin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0