Cassiblassi<3

Hola chiiiicos! Idag så vaknade jag runt halv elva och spelade självklart Mario kart med lille Signi. Efter ett tag kände jag att klockan var mycket så ringde Minna och undrade om vi skulle träffas men hon hade precis vaknat så bestämde mig för att träffa Cassandra istället. Cassandra och jag hade det väldigt trevligt idag och vi har pratat om massvis med saker som kan vara bra att prata om. Vi har även spelat Buzz och det spelet ääger tihihi. Love ringde mitt i allt spelande men han ska ringa sen igen så får väll se om jag ska träffa honom eller inte. Troligtvis inte om jag känner mig rätt. Så ikväll ska jag nog  bara städa mitt rum och annat trevligt.
Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0