Yeah yeah wow wow

Min dag har varit ovanligt braa! Först hade vi teknik men ingen gjorde något så jag slapp hänga med. Sen hade vi musik och vi fick sjunga i mikrofon och jag var jättebra (A) På syslöjden hann jag med mycket också och på SO fick jag reda på att jag kommer få VG i preleminärt betyg i Geografi. Svenskan var typ lite sesådär, det händer ju aldrig något kul med Soffan direkt. Men Spanskan var bäst! Jag och min grupp fick MVG på det momentet som vi precis har haft. Omg det är historia, är sjuktglad! Och imorgon har vi varken teknik prov eller teknik som vi igentligen skulle haft.
Vi får se om jag åker över till mamma och får hjälp med engelskan eftersom vi har engelska prov på onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0