Uppdatering

Kom precis hem från Karin. Har typ inte vart hemma på en hel dag :O LUUSTIGT! Mitt rum är helt jävla freaky friday för att dom har inte gjort klart balkongen så har värsta bordet i mitt rum. Jag gillar inte när det är stökigt så får panikvarningar riktigt ofta när jag är i mitt rum nu för tiden. Igår sov jag iallafall hos Karin och vi planerade lite som vanligt sedan pratade vi typ i tre timmar kanske så vi somnade två? Karin pratade i sömnen och snarkade som vanligt så trött var jag som fan i skolan idag, men mysigt var det iallafall. Man borde ju ha en kamera som filmar en när man sover så ser man om man gör skumma grejor eller inte. Har tjatat hela dagen på våfflor men ingen ville typ göra det med mig men sen tog Karin an sig uppdraget så gjorde vi våfflor hos henne, jag stekte dom faktiskt. Brukar inte vara direkta yeah laga mat även fast jag vill ha maten själv hahaha. Juste mina fingrar är oranga eller fingertopparna och det är irriterande tänk om jag har en sjukdom eller något! :O Min diskmaskin är sönder så man måste diska förhand och det är skitjobbigt... Eller vet inte om den är lagad? :O John är verkligen mitt ögongodis! Jag körde badminton med honom på gympan *stolt*. Jättemånga la märke till mitt hår idag och dom tyckte det var nice och det är alltid trevligt att höra.
Det här inlägget har verkligen inget sammanhang någonstans men ni fattar väll får jag hoppas!

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugz

HEJ ÄLSKLING JAG LÄSER DIN BLOGG VARJE DAG!

john aaaaaaaaaaah han lät mig o jossan vara i kondotionsrummet helt skjälva o sa att vi var duuuktiga o hana var JÄTTEIMPONERAD o jag såg att han gick av tunnelbanan i RÅDHUSET!!!

HIHIHI aaaaaaaaaaaaHIHIHIHIHi pöz

2008-10-13 @ 20:44:14
Postat av: karin

Joooohhhnn assåååååååå skiiittt hlöhöhöhöhöhööhöhöhhö <333<333<3<3<33<33<3

2008-10-16 @ 20:38:03
URL: http://kkl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0