Tråååkigt

Just nu har jag damp på alla jävla småbarn som springer runt! Liksom låt mig vara och sluta komma in i mitt rum... Sen är min värmekudde borta, jävla cp asså. Den är liksom som mitt lilla barn höhöhöhö.

Jag ska till mamma snart. Väntar bara på att hon ska ringa, hade tänkt att promenera dit. Det är liksom mysigt att gå i regnet. Alla är typ "åååånej det regnar" jag är mer "nämen gud så mysigt" hahaha.
Gaah jag har det tråkigt. Jag har typ rensat ut lite i mitt rum och så tittar jag självklart på The hills för det är sååå sjuktbra! MTV är typ min favorit kanal nu ;) Ska väll leta fram min röda fina regnjacka och gå snart.
 Have a nice day // Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0