TJOOCKIS!

Hejsan hejsan! Nu sitter jag och lägger på alla kalorier som jag förbrände på träningen, äter alltså. Vindruvor och M&M's. Yeaah det är skitgott! Träningen gick väldigt bra, har bara damp på vissa fjortisar i mitt lag som tror dom är något...
Jag har fått det tjockaste duntäcket man kan hitta känns det som. Jag frös som satan i natt så tog Sixtens täcke också och då blev det väll lite varmare. Men inatt tänker jag inte frysa för nu har jag ju ett duntäcke :D
Jag blir helt trött av det här mörket, fuck vintern säger jag bara. Man går till skolan när det är mörkt, sitter i skolan när det är ljust och går hem när det är mörtk. Vad faaaan är det för mening med livet dåå? Hahaha
Imorgon kommer väll bli en rolig dag antar jag. Hoppas att jag träffar Linda och Saba, hihi i like them very much! Ska iallafall vara hos Karin hehe.
Jag vill skriva något mer men vet inte vad det skulle vara. Kommer kanske på något senare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: maria (tossigt värre!)

bra där linnea! kalorier = bäst!

håller med som fan! palla att de köper lagkläder för att vara häftiga och spela fotboll, när de bara spelar en gång i veckan!

eller spelar o spelar... snarare leker! OMG, jag dör!

äh, vi får frysa ut dom lite så de slutar;D

<3<3 ajusste.höll på glömma..tosigt det kan bli.. :$



ASPUDDEN! HÖ!

2008-10-17 @ 13:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0