Stör mig

Jag stör mig verkligen otroligt på vissa människor just nu. Vissa som skryter om massor med skit fast ingen igentligen är intresserad. Vissa som tror att dom är så jävla häftiga och coola fast dom igentligen är konstiga. Och alla som leker så jävla mycket. Liksom shit kan ni inte bara vara er själva istället för att vara andra? Och kan inte alla sluta snacka om massor med ointressanta grejor. Iallafall snacka tystare om det med dom som är intresserade istället för att skrika ut det...
Och idag skrek den där jävla sexan på mig när jag och Carl var ute och letade efter läraren. Sen skrek jag tillbaka och frågade om hans mamma hade uppfostrat honom ordentligt och då blev han tyst. Nästa gång han säger något vet jag eeeeeexakt vad jag ska säga. Åh jävla loser! Han tror jag är en kines. HAHA hur mobbad får man bli... Jaja man kanske inte ska ta åt sig av sexor men om en hel jävla klass går och kallar mig kines så blir man ju lite galen. Ett år kvar tag gode gud sen slipper jag allt och alla!

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugz

FÖRLÅT FÖER ATT MAN ÄR SÅ JOBBIG DÅ OCH OINTRESSANT NEEEI DU SÅRAR MIG BUHHUHUHUUH

2008-10-22 @ 20:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0