Sorry

Sorry att jag aldrig skrev igår... Det var fullt upp hela dagen och det händer ganska mycket i mitt liv just nu, tyvärr! Idag hände det vilda grejor men det är ingen idé att gå in närmare på det. Dom som vet vet och dom som inte har en aning om vad som händer så kommer dom nog få reda på det snart eftersom hela skolan verkar veta. Tror inte direkt det är andra som läser min blogg förutom kompisar :P Snart ska jag iallafall gå till skolan igen för att jag har utvecklingssamtal och sedan ska jag på träning och typ äta på resturang. Fattar inte hur jag ska hinna med allt :S Men det löser sig nog tillslut. Måste plugga för vi har NO prov imorgon. Är skitstressad över det :( Vet inte vad jag ska skriva mer. Höhö ska nog lägga mig och sova en stund.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0