Shopping i högsta fart!

Hejhej nu sitter jag här i mitt rum med Karin och lyssnar på lite på itunes med mina älskade låtar. Jag och Magnus kopplade in datorn tidigare idag och det blev faktiskt bra så nu kan jag dunka vilken musik jag vill :D
Jag och Karin har varit i stan idag och vi har verkligen tokshoppat. Eller det blev kanske inte så mycket men vi har testat massor med grejor och ja det har varit roligt. Vi har träffat massor med personer också tex Sussi med Matilda S liksom! Och Minna och Tilde, stått i samma kö som Linda Rosing, stött på Samia och Nida har vi också gjort och min gamla barndomsvän Fanny som jag inte vågade hälsa på hahahaha, och lite andra personer också.  Jag skulle iallfall köpa Uggs och jag trodde liksom att dom skulle gå på 1200 men nää dom kostade 2100 så jag tackade nej till dom och köpte "fejk" på Skopunkten. Jag har även köpt tre bhar, örhängen, halsduk så nu har jag hela vinterkittet förutom vantar. Karin har köpt jättefina koftor och vinterskor och en mössa. Vi fick även gratis Cosmopolitan på Åhléns city hihi.

   
Karin                          Skor!                       Vinteroutfit haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0