Oh lala

Hejhej, dagen har varit bra. Är väldigt trött bara och det är verkligen jättesvårt att komma upp på morgonen. NO provet gick jättebra och jag är nöööjd. Efter skolan så åkte jag och Karin in till stan och vi köpte hårfärg till mig och så tittade vi på hårförlängingshår till Karin. Fyfan vad äckliga hårgrejor dom hade där. Typ grönt och sånt konstigt shit :S Sedan åkte vi iallafall hem till mig och färgade mitt hår och det blev verkligen sååå jävlans bra! Ser skitbra ut nu och typ mer vuxnare (A) Det blev ganska mycket mörkare och det är verkligen OH LALA! Sedan gick vi och köpte chips, dipp och läsk och så hyrde vi filmen Säg att du älskar mig. Vi köpte även Donken mat och to med oss hem till mig. Vi tittade lite på TV men sen satt vi på filmen och den var verkligen hemsk. Vilket B-liv hon hade och blev bara sur av att se den. Jag tror inte alls att den skulle fått någon publication om inte Erik Engstöm hade dött. Nej förfan den filmen var verkligen inte bra... Efter filmen tittade vi på Idol och så klart så röstade jag på Johan. Nu har Karin iallafall gått hem och ska nog titta lite på The Hills och sen sova. Fredagen var ju inte som planerad men nästa helg blir nog roligare :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0