Nytt rum!

Hej allesammans! Nu har jag ett nytt rum! Fast nu när jag skriver detta sitter jag i mitt gamla rum för att vi ska typ ändra internet och sånt men det har vi inte orkat göra idag. Iallfall så blev det jääääkligt stort och det ska bli kul att få nya grejor och tapeter och sådant i januari. Hehe det kanske är lite långt till januari men vi ska typ renovera om hela lägenheten så mitt rum blir sist :P Magnus rum är typ ganska litet nu men det blev ändå mysigt. Vi höll på hela dagen, Jag, Magnus och Helena och alla hade damp på varandra... Men nu när allt är klart känns det skönt och jag hoppas jag vänjer mig snart.
Kan kanske fixa några bilder senare, eller nu helt enkelt. :)

Här är bilderna:

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0