My day

Idag vaknade jag och kom precis till SO'n och där var det tråkigt. Sen har jag haft NO men vi hade vikarie så jag och Karin satt vi datorerna istället. Efter det hade vi origentering på gympan och vi var i Pampas och sprang runt men tillslut sammarbetade vi med några i min klass så vi blev klara lite snabbare men imorgon ska vi dit och ta en till kontroll. Direkt efter idrotten gick jag och Karin till kiosken och käkade kebab med typ Carl, Neby och Cassi och Bea åt pommes och Nemo tittade på, hahahaha.
Jag hann aldrig byta kläder så jag satt i mina gympakläder och skrev SV prov som gick ovanligt bra. Hoppas jag får MVG :D
Vi hade engelska i slutet och det var chill alla dampade typ men jag hann med jättemycket uppgifter och vi hade typ "betygssnack" och hon sa att jag låg på en klar VG nivå och hon var imponerad över mig. Höhö men jag vill ju liksom ha MVG så ska läsa lite mer böcker och sånt på engelska :) Det var väll allt för mig idag, när jag väll får min Mac och min digital kamera lovar jag att lägga upp skitmånga och roliga bilder. Om jag nu får det. Men jag sparar till dom iallafall.
PUSS

Kommentarer
Postat av: faster astriidididd

OOOOOH NI VAR INTE SÄRSKILT BRA PÅ ATT ORIENTERA HEHEHEHEHHEHEHEHE,

NÄR VI KOM I MÅL SÅ VERKADE JOHN TILLOME LITE IMPAD, SLÅ DEN DU!!!! WIIEWIWEEIEWWIEIEIE puzs nejmen ni var bra ändå jag är bara lite taskig och sådär. puzz

2008-10-01 @ 22:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0