Min nya hårfärg och brandmän

Nu kom jag på en sak (A)
Alla tycker verkligen att min nya hårfärg är skitfin. Så här säger typ alla när dom ser mig.
"Du har en ny hårfärg. (Några sekunder går) Det är verkligen jättefint. (Några sekunder går igen) Alltså helt seriöst det passar dig verkligen skitbra!"
Haha sånt är ju verkligen roligt att höra och typ 10 st har sagt det :D Creds till alla dom ;)

Juste! Kajsa berättade för mig att hon hade haft håltimma och då var hon med några killar från en annan klass och då frågade dom Kajsa om, tjejernas drömkille är brandmän. Kajsa ba typ mm för hon vågade inte säga emot dom. Killarna ba asså jag förstår inte varför, dom är ju typ tjocka igentligen, gillar ni det eller? Kajsa ba nää vi vill ha vältränade. Killarna ba men vad gillar ni att dom räddar folk och sånt då eller, gillar ni smuts? Kajsa ba mm. Hahahaha jag dör! Brandmän liksom hur fan kan killarna tro det? Ingen tjej drömmer fan om brandmän? :S Killarna var iallafall supertända på sekreterare, så tjejer för er som vill ha en "blond" kille kan alltid bli sekreterare!
Haha det var iallafall skitroligt, hon berättade det vääldigt bra. Creds till dig Kajsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0