Lite roligt sådär

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Linnea
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå
 Ringer det mycket till dig? Nej
Ringer du mycket? Rätt så
 Vem ringde du senast? Cassandra
Hur mycket pengar har du? Oftast mycket
Senast kramat och när? Nida för någon timme sen,hahaha
 Antal timmar sömn inatt? Sesådär 12?
 Sov du ensam? Nä med mitt gossedjur
 Vem sov du hos senast? Carol
 Vem sov hos dig senast? Ingen aning
Vem vet mest om dig? Karin kanske
 Vem vet du mest om? Inte vet jag?
Vad ser du fram emot? Imorgon för då är det CAMP ROCK! Haha
 Vad vill du ha just nu? Helg och en stor fet glass med chokladsås
Vem hånar du? Idioter som finns i en liv
Vem längtar du mest efter? Linda :D
 Vem vill du helst slippa? Ingen för jag älskar alla såå otroligt mycket, PUSS!
Vem stör du dig på? Ingen speciell, är lung för tillfället
 Vem vill du sova bredvid inatt? Min varma värmekudde, höhö
Vilken buss åker du oftast? Ettan till mamma, mihi
Vilken årstid är det nu? Höst
Anser du dig själv snygg? Ja för fan, en riktig läckerbit
Har du varit kär? Inte seriöst
Är du kär nu? Nej
 Är du en bra partner? Nej förjävlig
 Har någon varit otrogen mot dig? Nej
 Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Näää
 Har du varit otrogen? Men neeeej
 Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Höhö ja
 Vad åt du senast? En banan
 Är du polare med grannarna? Nej euw
 Har du varit på ett party? Jo minsann
 Har du varit utomlands? Ja för jag är helball
 Var är dina syskon just nu? Sixten i köket och Magnus påväg mot Djursholm
Vilken tid gick du upp imorse? 07.00
 Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov och drömde om dig
 Vad är det första du gör på morgonen? Vänder mig om och somnar om
Vad ska du göra efter det här? Äta maaaat!

Kommentarer
Postat av: faster astriidididd

omg sover du 12 timmar? HAHAha ööööööh o du klagar p att du e trött, jag sover högst 6 varje natt :(:(

:)

2008-10-03 @ 16:11:20
Postat av: Linnea the owner! höhö

Men bara för att du är hyperaktiv

2008-10-04 @ 16:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0