Lenox?

Jag blir faktiskt lätt irriterad på folk som känner mig väl men ändå kallar mig för Lenox. Jag har faktiskt ett namn och det är Linnea. Ni får gärna komma på egna smeknamn till mig men inte Lenox eftersom det är ett jävla playahead namn. Jag vet att min blogg är llenox.blogg.se men det var nog pga fantasibrist. Jag tycker det känns väldigt opersonligt att bli kallad Lenox. Ni som inte känner mig så väl kan kalla mig det utan större fara att jag blir sur eftersom jag känner inte er direkt och tar det inte personligt. Men nu när min tränare och kusiner har börjat kalla mig det tycker jag att det har gått förlångt. Ni som är vana vid att kalla mig det kan avänja sig redan nu. Så nu vet alla det,  jag gillar inte att bli kallad för Lenox.

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugz

HAHA TRÄNARE OMG

jagkalalr dig inte för lenox, jag kallar dig för lena <3<3

LENAAAAAAAAAAAHHH

2008-10-28 @ 14:39:02
Postat av: bloggägaren

ja det är ett myket fint smeknamn!

2008-10-28 @ 20:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0