Lalalaaaaa

Idag så vaknade jag och Karin hos mig och vi var tvugna att skynda oss för våran städare skulle städa i mitt rum typ :P Så vi gick hem till Karin och tittade lite på tv och sen ringde mamma så jag åkte dit och åt lunch. Sedan gick vi ut och jag frös ihjäl! Det var/är verkligen svinkallt ååååh jag hatar verkligen när jag fryser :( Vi köpte lite grejor till mig och sedan gick vi och fikade. Efter det gick vi hem till mamma igen och tittade lite på tv sen var jag tvungen att åka hem för kände att jag behövde plugga och nu är jag äntligen klar med alla NO grejor så nu är det matten och engelska och svenskan kvar men jag tror inte jag pallar att göra matten...
Just nu passar jag Sixten för Pappa och Johanna är någonstans och sedan på natten ska Magnus, jag och Pappa på premiären av nya James Bond och det ska bli trevligt. Men nu ska jag ta och leka med Sixten.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0