Jobbigt

Jag har ont i alla mina leder pga den satans äppelkrattningen, har fasiken fått blåmärken efter det och det är verkligen inte nice. Nu har jag ont i sidan också :S Igår hade jag den sista knatteträningen och egen träning och idag hade jag orientering. Det var det jobbigaste jag har vart med om. Jag ville vara med Karin men det blev jag och Jossan och ingen av oss kan läsa en karta. Så vi följde efter Saga och Sara med Kalina och Carol för dom hade typ gått vilse. Saga och Sara sprang som dårar, liksom fattar ni SARA?!?! Alla vi fyra dog men vi ville inte tappa bort dom eftersom Saga visste tydligen typ var alla kontroller låg. Det var cphalt i skogen också och alla vrickade fötterna och sånt skit. Min favoritplats var lätt Harry Potter granarna. Kari n hade ringt och berättat om dom men jag fattade inget men sen när jag kom till dom själv så var det lite kusligt! Vi hittade inte åttan eller ingen i min klass gjorde det och vi missade VG pågrund av tian som vi aldrig hittade för att Saga och Sara hade övergett oss. Efter skolan åt jag nudlar och sov och när jag vaknade så gick jag och klippte mig. Det blev rätt bra lite kort kanske men mitt hår kan ju bli jättelångt så det växer nog ut snart igen. Jag måste plugga inför SO provet imorgon men jag fattar ingenting. Har gjort lite andra läxor och både engelskan och matten är cpsvårt. Det är jättejobbigt när jag inte fattar något jag är fan trött också och orkar inte, buhuuu det är synd om mig.
Juste mitt konto på Playahead blev hackat och raderat men jag fixade tillbaka det så allt är frid och fröjd och det är nog någon som kommer bli jäkligt snopen när den söker på mig :D
PUSS

Kommentarer
Postat av: faster astriidididd

ursäkta men vi hade inte alls gått vilse... :( vi orkade bara inte FATTA FÖRSTÅ

2008-10-15 @ 19:52:25
Postat av: LanitsPelle

nu har jag kommenterat :D

2008-10-16 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0