Helluu!

Nu är det äntligen lov men jag har ändå mycket pluggande framför mig och det är något jag verkligen inte ser fram emot. Jag har inte skrivit på ett tag för har vart rätt upptagen och datan kommer inte i första hand längre haha. Igår var jag hos Carol med några och det var väll rätt mysigt. Idag har jag vart med Karin och lallat runt och träffat Kattis och lite sånt trevligt. Just nu har vi gäster hemma men pallar inte vara så himla social just nu.
Jag väntar på att en förbjuden grej ska bli klar! Och då ska jag chilla med det hela kvällen.
Haha jag har målat mina naglar svarta och gissa om det är fult! Haha blir rädd varje gång jag stoppar in ett finger i munnen. Vet inte vad jag ska skriva mer. Är trött som fasen och allt är bara jobbigt :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0