Gymnasieval

Ikväll har jag suttit med en gymnasiebok typ eller jag vet inte riktigt vad det var men jag fick iallafall hem den i brevlådan. Det är verkligen sjukt svårt att välja och fick typ panikvarningar lite då och då men det ordnar nog sig till slut. Fick fram typ sju gymnasium som jag skulle kunna tänka mig att gå i. Ska till SYV på onsdag så då får jag nog en liten närmare koll på allting.
Igentligen skulle jag åkt till mamma men jag orkade inte och skulle säkert inte kunnat sova något. Imorgon har vi vandringsdag eller något sånt och det ska väll bli skönt med lite förändringar i arbetslivet, höhö. Fast vi ska ju typ till något Strindbergs museum och det är väll rätt så tråkigt, jaja whatever.
Jag har även tittat igenom hela säsong ett av The hills på MTV's hemsida idag och det är verkligen helt bäst! Verkligen mitt drömliv typ. Dom har verkligen det där lilla extra. Gaah jag älskar det!
Nu ska jag antagligen försöka sova i mitt svinkalla rum så ni får ha en fortsatt trevlig kväll.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rutten NGR

Skulle du kunna förklara vad en panikvarning är?

2008-10-20 @ 11:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0