Göra idag

Idag så har jag tänkt att hinna med och plugga eftersom vi har engelska prov imorgon. Var hemma hos mamma igår och fick hjälp och nu fattar jag verkligen mycket mer. Träningen får jag ju inte missa heller. Har typ längtat efter att träna hela helgen (A) Fotboll är livet <3333

Jag var inne på syvguiden nyss och jag fattade verkligen ingenting. Det är fan jobbigt att söka till gymnasium och sånt...

För alla er som vill veta så kommer jag byta rum med min storebror under höstlovet eftersom han ska in i lumpen i ett år och hans rum är såå mycket större än mitt. Så det ska bli väldigt trevligt.

Nu vill jag ha mat men får väll vänta tills pappa kommer hem :/
PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

VAAH SKA NI? naaaaajs :D men jag kommer sakna ditt rum, haha var så mysigt <3

2008-10-22 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0