Goddagens

Hej på er alla! Idag vaknade jag ovanligt tidigt och gick upp för att titta lite på tv och äta frukost. Där har jag tillbringat den största delen av dagen men jag har även hunnit med att plugga lite så nu är So'n klar och snart är även No'n det. Matten fattade jag ingenting på så ska antagligen fråga Magnus om det när man nu ser honom.
Har smockat i mig 6 mackor och nudlar idag och har precis ätit tacos så känner mig lite rund om magen, tyvärr.
Lite senare ikväll ska jag på bio med Josefin och Kalina och vi ska se Patrik 1,5. Jag, inbjudare som vanligt, bjöd med mig själv för att se filmen. Men nu ska ja nog antingen titta på ett The Hills avsnitt eller kila över till Karin och underhålla henne lite. Själv vaknade hon halv fyra idag av att jag ringde och frågade om vi kunde åka in till stan men det kunde vi trottsallt inte.


Patrik 1,5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0