En normal fredagskväll för Kojs and Lenox

Just nu sitter jag i Karins lilla skinsoffa och är trööött! Vi har typ tjockat i oss godis som inte är direkt nyttigt men vafan det är friiiday! Vi har kollat på CAMP ROCK, och det var väll sesådär men nu är jag typ kär i Jonas Brothers fast tycker det är skittråkigt att alla är det men men sånt får man stå ut med. Vi tittade lite på idol också och fan vi började ju nästan gråta när Johan hängde löst! Hämskaste upplevelsen på länge. Nästa gång ska jag röööösta på han för han är såg jätterädd ut och sånt kan man inte utsätta små barn för som Karin uttrycker det. Fredag hela veckan har dragit igång nu och det är väll roligt ibland men Hey Baberiba med den där blonda tjejen är sååå mycket bättre. Klas klättermus scenen for lajjf! Fast ingen har ju typ sätt den så jag sitter och skrattar själv när jag berättar om den hahaha. Jag ser ut som en liten ekorre just nu för Karin har ritat på mig tihihi, BAG IN DA BOX PÅ MAGEN SÄGER JAG BARA!
Ni kanske ser att min blogg är ändrad men den är väll inte helt perfa men den kommer vara såhär ganska länge nu. Tack till Magnus och Karin som har gjort det möjligt till denna härliga upplevelse om att få känna att man är i den riktiga bloggvärlden!

Fjortisar som faaan! Höhöö

Kommentarer
Postat av: faster astrid forever love love understeck bunny hugz

HALLÅ JOHAN HÄNGDE JU INTE LÖS, DE VA INGEN ORDNING SA HAN JU!!! HAN BARA TOG NÅRA O SÅ RÅKA JOHAN BLI KVAR SIST.

SÅ TOÖLKADE JAG I ALLA FALL DET .

jag är väldigt aktiv på din bvlogg de är kul pözz

2008-10-04 @ 00:56:44
Postat av: Linnea the owner! höhö

Hahahha det är bra Kalina :D

2008-10-04 @ 16:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0