Blev inget, som vanligt.

Hejsan. Just nu sitter jag och äter en toast som Magnus gav mig och väntar på tills han säger till att vi ska byta rum.
Iallafall så var jag hos doktorn idag och i väntrummet glodde en tjej på mig sjuktmycket och tillochmed pappa la märke till det och han är verkligen inte en sån som lägger märke till saker. Vi satt där en stund och så gick vi in till doktorn och jag trodde liksom att nu var stunden inne att ta bort skiten men han satt och snackade om alla förbannade risker. Liksom ja jag vet riskerna låt oss bara ta bort den liksom. Men nejnej vi var tvugna att boka en ny tid för både näsan och fläcken. Så det blev inget som vanligt. Doktorer är fan helt onödiga som ger en falska förhoppningar. Inte själva yrket då utan att man åker dit och är skitnervös men inget händer...
Efter besöket åt vi på en italiensk resturang och jag åt någon jättegod pasta. Och nu sitter jag häääär, ska antagligen plugga snart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0