Bigger is better wihooo

"I WANT IT AAAALL?" Hehehe just nu sitter jag och lyssnar på Highschool musical låtar eftersom jag såg trean idag med Josefin och Atosa eoch den var muy bueno! Fick lite tårar i vissa scener men det var sjukt mycket småbarn som ba "hihihih" eller "åååh vad äckligt". Liksom fuuuuck off ska inte ni vara på svenska veriasionen eller på Mamma mu och Kråkan? :S
Igår/idag natt så såg jag James Bond filmen och det var premiär så det var liksom några som pratade i början om att man absolut inte fick piratkopiera och blalala. Sen ropade dom upp en stolsplats och dom ba "du kan vinna dom här två biobiljetterna om du säger vilken film vi ska se!" Och det tog typ fem minuter för henne att komma på vilken film det var. Retard eller vad? Sen när tjejen skulle gå upp och ge biobiljetterna till retardet kom en kille med pistol och ba" dom där tar jag" och sprang iväg. Det lät såå jävla roligt och jag var typ den ända som asgarvade. Men retardet fick sina biljetter iallafall och bion kunde börja. Brukar inte gilla sådana filmer direkt men den var ganska bra ;)


Hsm3


James Bond ,Quantum of solace



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0