Äntligen!

Hej på er! Idag så vaknade jag faktiskt av mig själv vid tio kanske? Jag åt lite frukost och tittade på några The OC avsnitt och gud så bra det är! Johanna sa att jag kunde skriva ner alla boxer och filmer jag skulle vilja ha så kunde hon fixa dom gratis för att hennes kompis jobbar på något företag. Så äntligen kan jag nog få säsong fyra till The OC ;)
Och äntligen idag så träffade jag mina kusiner. Det var verkligen jättelänge sedan och det var kul att se dom igen. Vi spelade fotboll och hade frågesport som vi typ alltid har haha. Det var väldigt kul iallfall ;)
Jag har spenderat lite tid med min storebror också eller jaa det känns så höhö och det är ju alltid extra trevligt eftersom han aldrig är hemma längre... Jag fick höra på väärldens coolatse grej idag, det var lite creepy. Ganska svårt att förklara hehe.
För ett tag sedan så var jag med Pappa och Magnus och handlade mat och hyrde en film så vi ska väll titta på filmen när Sixten har somnat. Inte Magnus då eftersom han har åkt till Helena :P
Bilder på mig och mina kusiner som Madde tog idag kommer någon annan dag eller lite senare.
PUSS

Kommentarer
Postat av: kusin

haha kul det var igår! :D

<3333

2008-10-27 @ 15:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0