7 oktober

Idag så hade vi då "vandringsdag". Det var sjuktkallt och sjuktråkigt. Vi gick jättelänge men vi kom typ ingen vart kändes det som och allt var bara allmänt jobbigt. Det trevliga i det hela var ju att man hade tid att prata lite med vissa i klassen. Vi slutade ungefär vid halv ett så jag åkte hem och ställde klockan på typ halv tre och somnade. Jag vaknar av att dom läskiga byggarbetarna börjar borra eller vad dom gör så jag blir skitsur och gick in och sov i pappas rum. Jag orkade inte gå upp vid halv tre så ställde klockan på kvart över tre. Sen gick jag upp åt en macka och drog till knatteträningen där Linda, Hilla, Saba och Emma var. Som tur var kom inte hela "flocken" idag så Linda och jag var väll rätt så glada. Vi hade kanske 10 ungar så det var rätt chill och nästa gång är det en gång kvar och jag säger bara aaaaldrig mer. Efter knatteträningen drog jag hem till Linda och där fick man ju reda på en hel del intressanta grejor om vissa personer. Efter en halvtimma åkte vi och träffade Nemo och Jossan och drog till träningen. Höhö Jossan har en flirt på G och jag tycker det är skitgulligt. :D Träningen gick muy bien men det var typ en ny som inte kunde svenska först tänkte jag liksom åånej men sen så tänkte jag att det kanske var ett afrikanskt barn som alltid hade velat spela fotboll så då var det okej. Just nu ligger jag i min säng och har precis badat och fått massage av pappa så är typ helt seg. Ska leta information om någon snubbe på internet som man skulle ha med sig på svenskan. Fett jobbigt! Vår svenskalärare är sjuk i huvudet :( Ska nog ta och koppla av med några avsnitt av The hills också och sen sova :) Juuuuste! Jag kommer bli hemsökt av en springpojks kille från 1800-talet inatt typ! Fråga mig inte varför, det är bara vissa som vet att så är det. Hahaha, jaja ni får sova så gott så skriver jag antagligen mer imorgon.
PUSS


Foto på klassen (tagen från Karins blogg). Jag tycker jag blev bra. Blev även jättebra på mitt enskilda kort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0